Digital

Professions amb futur: emissari

Digueu-ne emissari, intermediari, ambaixador, agent o traficant d’idees... No és un simple portaplatets. Es tracta d’algú que comunica a un tercer el significat d’un missatge. Un estrateg que codifica la informació de l’emissor i decideix quan, com, i a qui la fa arribar per aconseguir el seu objectiu.

Segueix-nos a Facebook per assabentar-te dels nostres darrers reportatges

D’això, al món 2.0, se’n diu community manager. Podeu traduir-ho per “administrador de la comunitat”, però no és el mateix.

A què es dedica un community manager? Bàsicament, a difondre i a posicionar el missatge del seu client (empresa o institució). O sigui, a emprar el llenguatge adequat perquè Google posicioni de manera òptima el teu missatge, i els possibles clients el trobin de seguida quan introdueixin la seva recerca. A obtenir sinergies de cadascuna de les xarxes socials: Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp, Telegram. I a saber llegir-ne les eines d’anàlisi i actuar en conseqüència.

Si sabem optimitzar els nostres recursos, amb ...

Subscriu-te a El Temps i tindràs accés il·limitat a tots els continguts.

Ja ets subscriptor? Accedeix-hi