Premis

Premis a la filantropia i el mecenatge

CaixaBank ha celebrat a València la primera edició dels Premis Filantropia, adreçats a les persones, entitats o fundacions que hagen destacat en aquest camp o en el del mecenatge. Les fundacions Térvalis i Pikolinos n’han resultat les guardonades.

Segueix-nos a Facebook per assabentar-te dels nostres darrers reportatges

Reconèixer el compromís social de les persones, entitats o fundacions que destaquen en el camp de la filantropia o el mecenatge. Aquest és l’objectiu dels Premis Filantropia, que s’emmarquen en l’estratègia Projecte de Valor Social impulsada per CaixaBank i que enguany han celebrat la primera edició. Els clients de banca privada poden aspirar a uns guardons que han contribuït a la designació del grup CaixaBank com la millor entitat de banca privada de 2018 en matèria d’assessorament sobre filantropia i inversió socialment responsable (ISR).

València ha estat la seu de la primera edició dels Premis Filantropia, en què s’ha reconegut la tasca de les fundacions Térvalis i Juan Perán-Pikolinos. El 5 de desembre, Jordi Casajoana, director de col·lectius de valor i filantropia de la filial Banca Privada, va fer lliurament de sengles guardons.

En el cas de l’aragonesa Térvalis, s’ha volgut destacar el seu esforç en la posada en marxa dels seus Centres Especials d’Ocupació, els quals promouen la integració sociolaboral de persones en risc d’exclusió. Pel que fa a la fundació Juan Perán, que rep el nom del creador de la sabatera Pikolinos, el premi pretén subratllar el compromís permanent amb la societat d’aquesta empresa radicada a Elx (Baix Vinalopó).

El jurat estava format per Ana Benavides, directora general de la Fundación Lealtad; Silverio Agea, director general de l’Associació Espanyola de Fundacions; Marc Simón, sotsdirector general de la Fundació Bancària “La Caixa”; Víctor Allende, director de les filials Banca Privada i Banca Premier, i María Luisa Martínez Gistau, directora executiva de comunicació externa, relacions institucionals, marca i RSC de CaixaBank.

El Projecte Valor Social permet aplicar a la filantropia els mateixos criteris i principis que guien la resta d’inversions patrimonials, de manera que qualsevol projecte d’aquest tipus ha d’incorporar la definició d’uns objectius concrets, un seguiment periòdic i un mesurament de l’impacte aconseguit.

La branca Banca Privada de CaixaBank disposa de més de 58.500 clients i gestiona més de 63.000 milions d’euros en actius. Entitats de la resta del món, gestors d’alt patrimonis i family offices consultats per la revista Euromoney l’han distingida com la millor filial de banca privada existent a Espanya. 

Subscriu-te a El Temps i tindràs accés il·limitat a tots els continguts.