Mercat publicitari

Del ‘femvertising’ al ‘purplewashing’

Cada volta més campanyes utilitzen el feminisme com a reclam publicitari. Ser feminista està de moda i les companyies en fan un ús instrumental. Tot plegat obre un debat sobre el risc de banalitzar i mercantilitzar la lluita per la igualtat.

Segueix-nos a Facebook per assabentar-te dels nostres darrers reportatges

Quan Yolanda Domínguez va acabar els seus estudis de Belles Arts a la Complutense de Madrid estava convençuda que el seu futur no passava per esculpir escultures o treballar sobre el llenç. El que ella volia fer era utilitzar l’art per canviar el món, per despertar la consciència social i empoderar les persones. Déu n’hi do! No obstant això, bé es podria dir que ho ha aconseguit, en la mesura de les seues possibilitats, si ens atenem a les visualitzacions que els seus projectes d’intervenció tenen a plataformes com Youtube o l’expectació que desperta la seua presència en els nombrosos ...

Subscriu-te a El Temps i tindràs accés il·limitat a tots els continguts.

Ja ets subscriptor? Accedeix-hi